Урок з фізики. Захист проекту "В обіймах ПОЛЯ"
Всі матеріали до уроку і проекту: розгорнутий конспект уроку, презентації вчителя і учнів, допоміжні матеріали, фотоматеріали розміщено на сторінках блогу http://magnittzoh.blogspot.com/
Ключове питання: А чи відкрив би Колумб Америку не будь магнітного поля Землі?Тематичні питання: Де знаходяться полюси шароподібного магніту?
Чи актуальні принципи магнітної левітації ?
Змістові питання: Як взаємодіють полюси магнітів?
Які є види постійних магнітів?
Який вигляд мають магнітні лінії поля?
Чи можна отримати магніт з одним полюсом?
Де знаходяться магнітні полюси Землі?
Де використовуються магніти ?
Які є види постійних магнітів?
Який вигляд мають магнітні лінії поля?
Чи можна отримати магніт з одним полюсом?
Де знаходяться магнітні полюси Землі?
Де використовуються магніти ?
В чому полягала ідея проекту?
Оскільки ми весь час перебуваємо в чиїсь обіймах. Спочатку в обіймах нашої любої матусі, в її ніжних ручках. Пізніше, коли пішли до школи, потрапляємо в обійми любої вчительки, товаришів. Зустрівши перше кохання , потрапляємо в обійми коханої людини. Одружившись і народивши дитинку, нас стискають в своїх обіймах дитячі рученята. А всі ми. Все наше людство перебуває в обіймах нашої матінки - Землі . В обіймах її магнітного поля. Тому наш проект ми і назвали « В обіймах ПОЛЯ».
Ще не народилася і, мабуть, не народиться людина, яка зможе сказати: «Я знаю про магніт усе». Властивість магніту притягувати завжди буде хвилювати людей і породжувати прагнення нових знань і нових відкриттів. Тож спробуємо більш дізнатися про постійні магніти.
Клас 9
Захист проекту : 18.02.2016. Урок – конференція «В обіймах ПОЛЯ»
Оскільки ми весь час перебуваємо в чиїсь обіймах. Спочатку в обіймах нашої любої матусі, в її ніжних ручках. Пізніше, коли пішли до школи, потрапляємо в обійми любої вчительки, товаришів. Зустрівши перше кохання , потрапляємо в обійми коханої людини. Одружившись і народивши дитинку, нас стискають в своїх обіймах дитячі рученята. А всі ми. Все наше людство перебуває в обіймах нашої матінки - Землі . В обіймах її магнітного поля. Тому наш проект ми і назвали « В обіймах ПОЛЯ».
Ще не народилася і, мабуть, не народиться людина, яка зможе сказати: «Я знаю про магніт усе». Властивість магніту притягувати завжди буде хвилювати людей і породжувати прагнення нових знань і нових відкриттів. Тож спробуємо більш дізнатися про постійні магніти.
Клас 9
Захист проекту : 18.02.2016. Урок – конференція «В обіймах ПОЛЯ»
Методична розробка уроку з використанням ІКТ
Урок фізики 7 клас.
Тема : «Тертя. Сила тертя. Коефіцієнт тертя ковзання. Тертя в природі й техніці»
Додатки до уроку :
Додаток № 3. Бланк відповідей до мовчазного диктанту
Додаток № 4. Уривок з кінофільму "Діамантова рука"
Додаток № 5. Опорна таблиця
Додаток № 6. Відеофрагмент "Тертя відшліфованих поверхонь"
Додаток № 7. Відеофрагмент «Перехід тертя спокою в тертя ковзання»
Додаток № 8. Галерея знаменитостей
Додаток № 9. Таблиця «Залежності сили тертя»
Додаток № 10. Робота в групах
Завдання для І групи
Завдання для ІІ групи
Завдання для ІІІ групи
Завдання для ІV групи
Додаток № 11. Відеофрагмент "Підшипник кульковий"
Психогімнастика
Додаток № 12. Відеофрагмент. Vanessa Mae. Бетховен. Романс для скрипки с оркестром . Фа мажор.
Додаток № 4. Уривок з кінофільму "Діамантова рука"
Додаток № 5. Опорна таблиця
Додаток № 6. Відеофрагмент "Тертя відшліфованих поверхонь"
Додаток № 7. Відеофрагмент «Перехід тертя спокою в тертя ковзання»
Додаток № 9. Таблиця «Залежності сили тертя»
Додаток № 10. Робота в групах
Завдання для І групи
Завдання для ІІ групи
Завдання для ІІІ групи
Завдання для ІV групи
Додаток № 11. Відеофрагмент "Підшипник кульковий"
Психогімнастика
Додаток № 12. Відеофрагмент. Vanessa Mae. Бетховен. Романс для скрипки с оркестром . Фа мажор.
Додаток № 14. Картка настрою
Гра на випередки «Тертя корисне чи шкідливе ?»
Інтерактивні вправа, створена за допомогою сервісу LearningApps.org
Немає коментарів:
Дописати коментар