З досвіду роботи «Музейна педагогіка - невідкритий континент»
Використання елементів музейної педагогіки в навчально-виховному процесі цілеспрямовано забезпечує процеси виховання і навчання, та унікально впливає на інтелект, волю та емоції учнів.
Дуже цікаве й перспективне явище - музей у в кабінеті фізики. Він інтегрований у навчально-виховний процес навчального закладу.
Створення міні-музею в умовах кабінету фізики є однім з цікавих і нетрадиційних напрямів роботи вчителя. Використання елементів музейної педагогіки здійснюється як на уроках, так і в позакласній роботі.
Презентація:
Проект з фізики «Феєрія ЗВУКУ»
Анотація досвіду
І місце в обласному конкурсі проектів за програмою «Intel. Навчання для майбутнього» з фізики та астрономії у 2015 році
В обіймах ПОЛЯ» (9 клас)
В чому полягала ідея проекту?
Оскільки ми весь час перебуваємо в чиїсь обіймах. Спочатку в обіймах нашої любої матусі, в її ніжних ручках. Пізніше, коли пішли до школи, потрапляємо в обійми любої вчительки, товаришів. Зустрівши перше кохання , потрапляємо в обійми коханої людини. Одружившись і народивши дитинку, нас стискають в своїх обіймах дитячі рученята. А всі ми. Все наше людство перебуває в обіймах нашої матінки - Землі . В обіймах її магнітного поля. Тому наш проект ми і назвали « В обіймах ПОЛЯ».
Ще не народилася і, мабуть, не народиться людина, яка зможе сказати: «Я знаю про магніт усе». Властивість магніту притягувати завжди буде хвилювати людей і породжувати прагнення нових знань і нових відкриттів. Тож спробуємо більш дізнатися про постійні магніти.
http://magnittzoh.blogspot.com/
Виховний проект «Боже, храни Україну!
Усе більшої актуальності набуває виховання в молодого покоління почуття патріотизму, відданості загальнодержавній справі зміцнення країни, активної громадянської позиції .Важливо, щоб школа стала для дитини осередком становлення громадянина-патріота України, готового брати на себе відповідальність, самовіддано розбудовувати країну як суверенну, незалежну, демократичну, правову, соціальну державу, забезпечувати її національну безпеку, сприяти єдності української політичної нації та встановленню громадянського миру й злагоди в суспільстві.
У цей складний для нашої держави час у кожному серці – невимовна тривога та біль за майбутнє України. На часі, як ніколи, – патріотичне виховання.
Формувати справжнього патріота власним прикладом, органічно поєднуючи історичні факти, літературні надбання, аналізуючи, дискутуючи, навчаючи ненав’язливо і з любов’ю, – головний критерій співпраці з молоддю.
Сьогодні настав час, щоб кожний учень чітко окреслив свою позицію щодо розбудови та захисту української державності. Патріотизм, духовність, любов до родини та рідної землі – головні пріоритети у вихованні молоді нашого навчального закладу.
Це і стало головною метою проведення виховного проекту "Боже, храни Україну!"
Немає коментарів:
Дописати коментар